onsdag 9 maj 2012

Hemma hos Johanna - en av hallarna






5 kommentarer:

  1. OBS!!! Vill bara påpeka för känsliga läsare att katten är ingen inredningsdetalj! Han heter Bulten och kom till familjen för lite mer än ett halvår sedan, tror jag! Rätta mig om jag har fel, Johanna! Bulten hade en bror Zlatan under samma tak, men han bor numera hos min andra syster...det är en annan historia:)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    vilka fina foton!
    Och lätt att skriva här... TJOHOO!
    kram!

    SvaraRadera
  3. Ojojoj! Jag la en kommentar till första inlägget om din systers hem. Nu när jag sett alla bilderna är jag grymt imponerad över den stil och den tid det måste gå åt till att få allt att stämma.
    Nu vill jag se bilder från ditt hem, Jennie!!!
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Jag säger tack Sandra, å Johannas vägnar, hon blir säkert jätteglad över att du gillade hennes hem... Det upptar nämligen en hel del av hennes vakna tid;) inredning är hennes största intresse och utgiftskälla, tror jag hahah:) Givetvis får jag göra det samma med mitt hem snart:) Gör du? Kram

    Caroline, tack vännen, vissa foton är dock sjukt suddiga men det skyller jag på Johannas iPhone som inte tar lika klara foton som min fina 4S hahaha;) Kram

    SvaraRadera
  5. Jag skriver här för hela "reportaget" hos din syster och jag måste säga att de har jättefint hemma. Jag vill gärna ha lite färg i mitt hem för det känns mer ombonat men hennes hem har stil och är ombonat trots att det endast är två färger hon kör med. Det är roligt att se
    //Carina

    SvaraRadera