onsdag 7 september 2011

Jag är kär!

Nu har även jag (lite sent på det) spanat in det nya barnklädesmärket Pomp De Lux som alla snackar om och jag tror banne mig jag är kär. Kär vid första ögonkastet! Bara kolla dessa kreationer. Men vet ni vad det bästa av allt är? Kläderna är inte särskilt dyra, inte alls!
De är dessutom trendiga och ser välskräddade ut (i alla fall på bild)


Så här fin kan en liten flicka bli!


Här har ni ett par exempel på hur fina kläder de hade för pojkarna!

Det här kommer bli dyrt


Jag är bjuden på ett Pomp De Lux party hos syster Johanna. LÄNGTAR!!!

6 kommentarer:

  1. Härliga kläder för flickor. Till pojkar gillar jag inte siffror eller en massa text. Det kan gott vara naturmönster så att alla kan välja vad de vill ha. Jag får nog kolla in sidan. Tack för tipset och håll i plånboken på din systers klädparty!

    SvaraRadera
  2. Ursnygga kläder!
    Värt att ta sig en titt=)

    SvaraRadera
  3. Jättefina kläder. Jag kikade på sidan i förmiddags och beställde för tvåtusen till M och H Ooooops o:

    Det var inte tänkt så hög summa från början men de behöver nya kläder till hösten. M växer som ogräs. Det dumma var frakten som tyvärr var dyr 69 kr
    Kramkram Mia

    SvaraRadera
  4. Sandra, håller helt och fullt med dig om att tröjan hade varit snyggare utan den stora 8an på ryggen. Det är precis som H&M som hela tiden envisas med att ha Hello Kitty på alla sina tjejkläder. Jag gillar inte det alls:(

    Maria,oj du har verkligen shoppat loss! Hoppas att kläderna blir vad du förväntar dig och passar på killarna. Jag såg det också, att frakten var väldans dyr...men det skickas från Danmark tror jag! Märket är danskt!

    Kram på er

    SvaraRadera
  5. Riktigt coola kläder! ALdrig hört talas om faktiskt. Kanske dyker upp här snart med då. Än så länge är det bara de vanliga klädpartyna jag hört om. .

    SvaraRadera
  6. Jag har också nyligen fått upp ögonen för det här:) Du får ha ett eget party Kiqi:)
    Kram vännen

    SvaraRadera