onsdag 7 september 2011

Party i höst

Bild hämtad från http://www.blingo.se/



I går bestämde jag mig för att ha ett barnklädesparty på hemmaplan, det hör hösten till! Jag är bjuden på några och vill givetvis ha ett själv framöver. Frågan är bara vilket klädmärke jag ska välja. Gangstar, Me&I eller kanske Pomp de Lux...eller rent av Blingo? Eller kanske något annat? Finns det andra, ge mig tips i så fall.


Jag bestämde mig helt sonika för att skicka ut mess till några som jag vill bjuda in och fråga vilket klädmärke de vill se här hemma.



Än så länge har jag tre röster


-en på Blingo


-en på Gangstar


-en på Me&I



Hmmm, det blev ju inte direkt lättare nu...men jag får vänta in de andra svaren...ha is i magen....och så får vi se vilken demonstratör/säljare som får komma hem till mig i höst!



Vill du komma så anmäler du ditt intresse i kommentarsfältet nedan!

8 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken fin ny blogg-lo du har :-) Känns precis som du!
    Alla de har ju eg fina kläder, fast jg gillar ju meandi bäst som du vet. Inte minst för att de har så fina kläder till oss mammor, och jag kan sannerligen lova att det var fina i höst, känns som odd molly fast utan allt "krims krams"
    kramar!

    SvaraRadera
  2. Ojdå då måste jag ta mig en kik på meandIs hemsida:) Odd Molly har ju enormt många fina tunikor..
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Pomp de lux har kommit stort.
    Tycker ni ska testa det. Blir lite långt för mig och åka men kan höra med Sandra om hon vill/kan följa med så är vi två i bilen. Kramkramkram Mia

    SvaraRadera
  4. Hejpådig!! Jag röstar på Blingo:) Ska på meandI nästa helg, och Gangstar är jag lite trött på! Lovar dock att komma om jag kan, oavsett vilket det blir:) Kram på dig

    SvaraRadera
  5. Hanna, din röst är registrerad, haha;)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Har inga barn så jag har inga att köpa kläder till men hade gärna träffat dig och din lilla dotter vid något tillfälle. Ni verkar så rara:)
    Jag gillar din blogg skarpt och tittar in varje dag!/Kajsa

    SvaraRadera
  7. Tack Kajsa, det är alltid kul att få bra omdömme:)

    SvaraRadera
  8. Maria och Sandra, ni är välkomna...hoppas ni kan den dagen jag ska ha bara:)
    Kram

    SvaraRadera