tisdag 6 september 2011

Fröken Duktig!



Jag sitter här efter en timmes powerwalk. Det gör ont nästan överallt. Jag har ont i ena höften, jag har ont i ryggen, jag har ont i smalbenen....jag har till och med ont i ena stortån!?!?

Ja, den är öm eftersom den låg an mot skon. Så är det när man har ett par nya skor att gå in så det är inget konsigt med det. Den smärtan köper jag. Men den andra smärtan? Den fanns inte där när jag var 20 den fanns inte där när jag var 30 heller. Nu är den här...med besked! Nog för att jag är otränad som ett gammalt rostigt kylskåp, men vafan...ska de vara så här?

Men trots allt....jag tänker inte ge upp! Nu jädrar ska det bli fart på mig, jag ska få tillbaka min hälsa. Så!












11 kommentarer:

  1. Åh vad duktig du är!! Heja dig!
    Dessutom var det en väldans mysig header du fått till. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Kiqi...pepp behövs kan jag tala om...när det värker i alla ben i hela kroppen, typ! Men nu klockan sen kväll känns det faktiskt mycket bättre igen:)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. OJ så fint de har blivit här. Bra bilder
    //Carina

    SvaraRadera
  4. Du är superduktig Jennie som kämpar på fast det värker! Hade det dessutom inte varit för Dig så kan Jag ju säga att Jag INTE hade gått såhär långt som Vi gjort nu på två dagar de närmsta veckorna, kanske till och med månaderna.

    Ikväll kör Vi igen bruden!

    Förresten, jättefin header Du fått til :)

    Massa kram!

    SvaraRadera
  5. Superfin layout och bilder=)
    Kul med lite förändring!
    Lycka till med gågnen
    vännen=)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Duktig du är!
    Jag planerar en liten tjejkväll i oktober. Du är varmt välkommen. Just nu är datumet som det planeras till den 14 oktober. Kan du då?
    Är öppen för förslag för andra datum också :)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Bra kämpat!Schysst blogg/Kajsa

    SvaraRadera
  8. Tack för kommentarerna om bloggen! Hittade bakgrunden på ett tapetmagasin på webben och sedan fixade och trixade jag in det som bakgrund i bloggen:) Älskar stjärnor!

    Jannika, tack vännen! Tur att vi har varandra i detta:)

    Sandra och Kajsa, Tack...pepp behövs, som sagt;)

    Kram på er alla

    SvaraRadera
  9. Å Janina också, tack för peppande ord! Jag kommer, som du vet, jättegärna på din tjejfest...jag har skrivit in det i almanackan!
    Tack för inbjudan! Är det knytis som gäller? Säg bara till om det är något jag ska ha med!
    Kram vännen

    SvaraRadera
  10. duktiga du! Jag fick med ont i höfterna när jag power walka, varför får man det eg? Man känner sig onekligen som en kärring ... :-/
    kram!!

    SvaraRadera
  11. Caroline, du också??? Jisses, det måste va vi 77or som det är fel på, hahaha;)
    Kram

    SvaraRadera