tisdag 14 september 2010

Jag blev utmanad...

Rosévin, havskräftor, ljust bröd, sallad med fetaost och kalla dippsåser från Feskekyrkan!

av min vän Kiqi för en tid sedan! Jag skulle gå in i min bildmapp, gå till mapp 6 och plocka fram det sjätte fotot och sedan lägga ut det här på bloggen samt dra en liten story kring detta foto. Så detta är vad jag tänker göra nu! Här ser vi en bild på min och Pers picknick i slottsskogen, Göteborg sommaren 2008. Det var dagarna innan vi fick plus på stickan (förstod att jag var gravid) den 19 juli. Det är en himla tur att vi njöt av de sommardagar vi kunde för två veckor efter det att graviditeten var ett faktum mådde jag så illa att jag bara kunde äta frukt och lite fil. Jag låg hemma på soffan och orkade inte göra ett dugg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar