onsdag 20 oktober 2010

Det snöar!


Jag fortsätter med mina suddiga bilder, det är mer regel än undantag! Klockan börjar närma sig 23.30 och det är onsadag kväll. I dag har vi haft besök av syster Johanna och Lovas kusiner Agnes och Hilma. Och så småningom även min andra syster Josefine. Barnen lekte fint tills Hilma bet Lova i fingret så att blodet det sipprade. Lova grät av sig i min famn och sedan var hon vips nere på golvet igen. Nästa barn att tappa tålamodet var Agnes. Hilma hade druckit upp hennes juice! Lite senare var det dags för tv-kväll, Efterlyst. Det gillar jag! Det mesta har varit som vilken mitt-i-veckan-dag som helst, men tittar man ut så snöar det...och det var verkligen länge sedan vi såg det! Det var Lova som gjorde mig uppmärksam på det för flera timmar sedan och nu börjar faktiskt det vita lägga sig på träd och hustak. Årets första snö!!!
På bilden har Lova lånat Agnes mössa och det gillades inte av Agnes. Det kan man ju i och för sig förstå - det är ju en fin mössa!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det är fräckt med suddighet på rätt ställen på fotot som typ här. Jobbigt när det blir för suddigt på det centrala i bilden dock. Haha Malcolm och Henry har också Rocker Fella mössor i grått. De är tuffast på dagis lätt;)

    SvaraRadera
  2. Du är FÖÖÖR snäll Maria;) Bilderna ÄR inte bra, men jag ville visa upp den fina mössan. Kan tänka mig att dina båda buskillar är söta i sina mössor:)

    SvaraRadera