måndag 22 november 2010

En kväll i skönhetens tecken...

Jag borde sova men min kropp är inte riktigt med på noterna! Det känns som om denna helgen bara drog förbi utan att jag fick den där sköna helgkänslan. I morgon ska jag och Anna på hudvårdskväll, eller ja..vi ska rengöra och fixa hyn och händerna. Vi är ditlurade kan man säga, av en duktig försäljare:) Ingen av oss är dock i behov av något hudvårdande. Anna har produkter i sitt badrumsskåp för några tusen som aldrig används och jag har hittat mitt favoritmärke när det gäller hudvård. Vi ska gå dit och roa oss lite i morgon bara;) Komma ifrån man och barn på hemmaplan! Det kan vi behöva!

Ja sen var det ju det här med skönhetssömn. De säger att det kvittar vilka produkter man har så länge man slarvar med sömnen.

Därför...

säger jag GODNATT till er alla för nu ska jag gå och sova mig vacker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar