onsdag 15 december 2010

Jag skrattar ihjäl mig!

Kollade min blogg en snabbis, beroende som man är! Då hade min extremt roliga vän Maria gjort ett sådant inlägg att jag bara satt och tårarna rann av beundran, lycka och dagen till ära trötthet! Alltså, man kan skratta ihjäl sig för mindre! Jag kan tyvärr inte kopiera över det här, vilket förvånade mig, och det är för långt för att skrivas av. Så jag uppmanar er läs kommentaren under "Mina drömmar"

Anledningen till skrattet är att jag känner Maria så väl att jag vet att det hela är skrivet med mycket överdrift och ironi. Jag tror säkert Maria, att du inte älskar julen, men så här illa är det inte!

Sedan en annan kul grej, min stavning! Kolla etiketten. Sedan när stavades grejer med o? Jag vet i fan...

Shit dags att fortsätta med det jag höll på med....

Uppdatering kommer i kväll som sagt!!

5 kommentarer:

  1. T o m jag som inte känner Maria, skrattar så jag döööör!

    Detta inlägg borde publiceras i någon tidning!

    SvaraRadera
  2. Hahahaha hon är för härlig. Maria, du kan väl skriva blogg om ert familjeliv? Kram från Sandra=)

    SvaraRadera
  3. Kul att ni tycker det är kul! Det är överdrivet det erkänner jag. Jag älskar att göra humor av min familj inkl. mig själv. Krydda texten lite! Jag har bestämt att jag inte hinner skriva blogg med två busiga små killar, 4 och 2 år. Bestämmer jag mig för något annat i framtiden låter jag er veta det;) Kramkramkram Maria

    SvaraRadera
  4. Hahahaha:) Joooodå Maria tiden finns alltid;)

    SvaraRadera
  5. Haha jag skrattade rakt genom hela texten. Hoppas verkligen det inte ligger ett uns av sanning i det Maria skriver;)Hade jag haft en sån gubbe med tillhörande svärmor hade jag kastat ut honom/Kajsa

    SvaraRadera