lördag 18 december 2010

Ryggont

Aaoochh! Min rygg håller på att gå av på mitten någonstans. Det började i torsdags eftermiddag och har bara blivit värre. Det går nu så ont att jag inte kan ta upp Lova ur spjälsängen. En rejäl klick voltaren, två 500 mg panodil och en voltaren i tablettform är vad jag har laddat med. Det var tre timmar sedan och det blev något bättre! Som tröst har jag också en stor chokladkaka och en kopp tee brevid mig i soffan. Den där kakan kommer sitta som en smäck över lår och rumpa. Den kommer bidra till att klänningen jag ska ha på julafton smiter ännu mera åt som ett korvskinn, men nu är läget akut! Om ni har bestämt er för att bara tycka synd om en person i jul, snälla låt det bli mig;)

Det var då ett jävla gnälll på henne, tänker ni istället. Sån blir effekten av att försöka fiska folks sympatier;)

Hahahahaah:)

3 kommentarer: