onsdag 23 februari 2011

Hemma hos Janina

I kväll har syrrorna och jag varit på Gangstar/Barnvänligt party hemma hos Janina! Det var väldans trevligt och så bjöds det på hembakad fika. Jag fyndade ett ceriserosa linne och en fodrad rånarluva till Lova, sedan köpte jag en kjol och en kofta i vårens nya färg Puder! Det kommer bli jättefint till sommarbruna ben.

Jag som har köpstop :- Hoppsan!

Tack Janina för i kväll och så ses vi på söndag om jag inte villar bort mig i den täta smålandsskogen;)

3 kommentarer:

  1. Så mycket för det köpstoppet, smäll på fingrarna!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Tack för att du kom! Klart du hittar :D Kram

    SvaraRadera
  3. Maria, ja jag vet...snälla slå mig lite till;)

    Janina, ja det ska jag nog göra, hitta alltså:)


    Kramar till er

    SvaraRadera