fredag 11 februari 2011

Randigt och färgstarkt


Snön vräker ned utanför, men det innebär ju inte att man inte kan förbereda för våren inomhus! Jag var nyss på Villervallas webshop och klickade hem lite fint och vårigt till den lilla i familjen.
Tror ni att hon blir glad?
Mitt paket från Outnet, ni vet reafynden jag gjorde, har försvunnit i posten:( Ringde deras kundtjänst i går och de ska försöka leta reda på paketet, men som det ser ut nu så blir det inget fodrat regnställ till Lova, inte heller fleecejackan! Det är nämligen slut i lager! Fan! Förlåt!
Är det någon som undgått att jag älskar att shoppa barnkläder? Sen att jag ser ut som en soptipp själv, det är bara att beklaga;)
Håll tummarna för att dessa kläderna kommer fram i alla fall!

7 kommentarer:

  1. Sjukt snygga kläder och mössa! Nu ska jag handla till mina killar:)
    Kramkram Mia

    SvaraRadera
  2. Fina plagg, älskar färg när det gäller kläder:)/Kajsa

    SvaraRadera
  3. Visst är de tjusiga...och barnvänliga:)

    SvaraRadera
  4. Härliga kläder!
    Att du skulle se ut som en soptipp var det dummaste jag har hört. Om du inte gått och tappat stilen sedan du lämnade Götet ;-)

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Skitsnack du är alltid jättefin gumman=)
    Du är naturligt vacker och behöver inte
    massor med styling för att
    vara fin=)

    Det blir så att man handlar mer till sitt barn
    än till sig själv=(

    Kram=)Sandra

    SvaraRadera
  6. Ah glömde skriva FINA KLÄDER till lillan=)=)=)

    SvaraRadera
  7. Känns som om jag tappade stilen när jag fick lilla Lova:) Nej, men ärligt, jag själv kommer i sista hand när det gäller inköp av kläder här hemma!
    Tack för snälla ord:)
    Kram på er

    SvaraRadera