måndag 21 februari 2011

Vilken ska jag välja?

En underbar väska från Zoopack som kommer i massor med olika djur-modeller, men jag valde ugglan för att jag är lite av en uggle-fantast:) Härliga färger som passar en liten bushöna och massor med bra fack! Här är en snygg från Haglöfs, modell XS för de allra minsta! Svart för att det alltid funkar och reflexen är ett plus. Överhuvudtaget en stilren snygg modell som jag gillade vid första anblicken.


Lova behöver en ny ryggsäck till dagis. Hennes rödprickiga från Lilla Anna har gjort sitt och spruckit på ett ställe. Eftersom Lova är väldigt noga med att väskan med extrakläder ska med på morgonen så måste vi ha en ny. Jag har tittat på två stycken men kan inte bestämma mig. Det är nu jag måste ha er hjälp:)




6 kommentarer:

  1. Utan tvekan så hade jag valt Uggle- väskan, då min son själv har den och vi är super nöjda med den på alla vis!!!!

    //Bella!

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack så mycket för omtanken i inläggen om vår vovve. <3 Kramar

    SvaraRadera
  3. Den med ugglan är jättefin men svårt val för haglöfs är urläcker. Ta ugglan ändå:)
    Kramrkamkram

    SvaraRadera
  4. Jag har lunch nu mellan 12-12.30 var dag=)
    Såg att du hade ringt
    Nu missade du väl inte solsidan i går=)
    O lala skit svårt att välja mellan de två=(
    Ugglan, tror jag!
    Jag kollade med Daniel om den veckan
    och han ska ut med båten.
    Det är väl nåt premiärfiske för nån fisk, vet i sjutton vad=)=)
    Vi är hemma för övrigt
    Kram Sandra=)=)

    SvaraRadera
  5. Det verkar som ni tycker jag ska välja ugglan:) Då blir det den!

    SvaraRadera