tisdag 22 mars 2011

Dag 1

Ett självporträtt taget med min mobilkamera 2006

10 kommentarer:

  1. Snygging=)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Hahah, ja ni är inte så tokiga själva heller;)

    SvaraRadera
  3. Fint foto, fast jag såg ej att det var du.

    SvaraRadera
  4. Nej, det är väldigt olikt. Jag är mörk i dag och har ett x antal kilo extra, hihi:)
    Detta är taget för 5 år sedan, det enda jag kunde lägga upp på självporträtt eftersom jag ej hittar min kamera-laddare:(
    Kram

    SvaraRadera
  5. Unga flicka ;-) Superhärlig bild. Har sett den tidigare! KRAM

    SvaraRadera
  6. Va fin du är, å andra sidan du är fin på din profilbild också som är nyare. Har man väl fötts som en skönhet så förblir man det oberoende av några kilon hit och dit efter barnafödsel/Kajsa

    SvaraRadera
  7. Ni är alldeles FÖR snälla, jag rodnar, och ångrar att jag la in bilden! Nej du Kajsa, du skulle sett mig som barn. Ja var allt annat än en skönhet. Jag var en knubbis i fula snickarbyxor och med pottklippt lugg! Ja, inte helt olik en knubbsäl, tror jag! Som gravid var jag den största blåvalen de någonsin sett på Mölndals sjukhus. De fick vara tre personer som drog mig från sängen till operationsbordet när jag skulle snittas.

    Men Kiqi, så ung är jag dock inte, hihi, jag är 29 år på bilden! Det var samma år som jag träffade Per och tog examen så jag minns det väl:)

    Kram på er sötnosar!

    SvaraRadera
  8. Du ser ut som hälsan själv.
    Inte ska du ångra att du lade ut bilden. Det är så här du såg ut då och du borde vara stolt//Carina

    SvaraRadera
  9. Carina, tack för fina ord:)

    SvaraRadera