fredag 11 mars 2011

Goodmorning sunshines!

Lova här! I dag är vi friska och krya här hemma. Mamma också! Det är fredag, mamma är ledig och livet kunde inte vara bättre. Vi ska åka och handla mat om en stund. I går var jag med kusin Hilma på Ikea. Vi bråkade litegrann om vem som skulle ha min sugrörsdricka och så bråkade vi om en mjukis-råtta som jag tog på barnavdelningen. Men när vi skulle släppa av Hilma och hennes mamma grät jag för det är MIN Hilma! När vi har som roligast så ska alltid våra mammor sära på oss! Booooring! Min andra kusin Ebba var också med, hon är stor, hela 8 år. Hon är snäll och hjälper oss med olika saker. I går lyfte Ebba upp mig på stora mattor som låg i rullar så att jag kunde krypa runt. Jättekul! Sedan sprang vi som tokar genom lamp-avdelningen....jag menar, lampor, hur kul är det?

Nu ska jag rita lite på min nya tavla som jag fått av mina kusiner i Göteborg!

Puss&Kram Lova

6 kommentarer:

  1. Åh vad skönt att ni mår bättre Lova!! Och vad otroligt söt du är på bilden, i din coola kjol och kalasbyxor! Mama älskar också jeanskjolar och blir också sådär glad när hon får ha det på sig. Vart har mamma köpt din? Jag måste snart köpa en ny till Mama..

    PUSS på dig gullunge, och hälsa mamma från mig.

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! Köp ingen ny åt Mama för det har vi gjort (stl. 92) Hon ska få den i födelsedagspresent från oss;) Denna är köpt på Lindex i somras så den lär inte finnas kvar i sortimentet, tyvärr:(

    Puss tillbaka och en stor kram

    SvaraRadera
  3. Fan så skönt med helg jag är helt slut i hjärnkontoret;)
    Va fin hon är i jeanskjol:)
    Trevlig helg till er, pizza låter smarrigt
    Kramkramkram

    SvaraRadera
  4. Maria, kolla receptet och prova det, det var inte helt fel, mums!!! Kram och trevlig helg

    SvaraRadera
  5. Nämen! Ska hon bli så bortskämd från er. Den tacksamma mamman lovar att inte skvallra ;-) Världens störst kram till er!!

    SvaraRadera
  6. Jajemensan, det ska hon:)
    Kram

    SvaraRadera