torsdag 8 september 2011

Tuff brud i lyxförpackning!




Lova i sin nya skinnpaj, tunika från Me&I och leggings från HTKF!

Svarta gummistövlar -Tretron

I kväll var jag ute och powerwalkade för mig själv då Jannika var upptagen med jobb.

Jag steppade fram som en pigg 85-åring i tjugo minuter innan jag kunde gå normalt (förmodligen pga träningsvärk) Nedre delen av ryggen var helt bortdomnad...eller jag vet inte hur jag ska förklara! Hemsk känsla! I morgon får jag prova att byta mina skor mot ett par andra. Jag tror inte det hjälper, men vad gör man inte i desperata lägen? I morgon kör vi igen.


Dags att hoppa i säng!


Godnatt


4 kommentarer:

  1. Så fin lilla snäckan är
    Kramkram Mia

    SvaraRadera
  2. vilken cooling! Vart kommer jackan ifrån?
    Impad av dina promenader, men ta hand om dig, någonstans är det så att om det gör för ont ska man bryta, tänker jag. vila ngn dag o så börja om :-)
    kramis!

    SvaraRadera
  3. Jackan kommer från H&M, ine denna säsongens sortiment dock! Jo du har så rätt så...smärta är ju en signal om att allt inte står rätt till och att man bör ta det lugnt....men smärtan i benen är träningsvärk och den kan man träna vidare med. Däremot smärtan i ryggen är inte helt ok...det kan vara de nya skorna...men du har rätt, jag bör vila en dag/vecka i alla fall! Höfterna var bara den första dagen sedan försvann den smärtan. Jag är så otränad, så lite smärta får jag nog räkna med också, haha:) men det är nog så irriterande!
    Kram tillbaka vännen

    SvaraRadera
  4. Maria, tack vännen! Kram tillbaka

    SvaraRadera