torsdag 20 oktober 2011

En utmaning

Jag har blivit utmanad av Kiqi att svara på några frågor och sedan utmana ytterligare fem bloggare att svara på samma frågor!

När ingen ser eller hör mig - lägger jag mig på soffan och stirrar rätt ut i tomma intet för att hämta nya krafter

Jag går aldrig hemifrån utan - min mobiltelefon

Min blogg heter som den gör för att - Jag vill förmedla det positiva från mitt liv, inte det negativa. Den heter INTE Jennies underbara värld för att min värld jämnt är underbar och sådär filmiskt perfekt. Långt därifrån! Den heter så för att jag mår bra av att förmedla positiva saker, saker som jag tycker är kul och som jag är intresserad av. Min blogg är tänkt som en mötesplats för mig och mina vänner (de som vill delta, alla vill inte) samt alla som är nyfikna på vem jag är. Jag har inte Facebook, därför är bloggen väldigt viktig för mig!

Om jag vågade skulle jag - Vidareutbildat mig! Det finns faktiskt inte så mycket som jag inte vågar, jag har ju hoppat fallskärm från flera tusen meters höjd. Jag är verkligen ingen kyckling;)

Om tio år kommer jag att - Bo bättre, äta bättre, motionera mera!


Jag utmanar: Malin (malansnyaliv), Caroline (familjensweetie), Sandra (detärnudethänder), Therese (Thepas), Janina (enkarleksresa)

Kom igen tjejer, ni är utmanade! Hoppas ni nappar:)

5 kommentarer:

  1. Vilken rolig utmaning! Vilka roliga svar att läsa. Vad kul att du utmanar mig. :)

    Jag är på!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Roligt att läsa om dig själv!
    Jag tror jag nappar faktiskt, rolig och bra sätt att komma igång att skriva, seg som jag är!
    kram!

    SvaraRadera
  3. Så kul att ni antar utmaningen:)

    SvaraRadera
  4. Om 10 år är du minsann riktigt hurtig!! SJälv kände jag bara att "Må bättre" var en prioritet.. haha.. men du är nog bra mycket mer positiv än vad jag är!! Kram

    SvaraRadera
  5. Kiqi, ja du...drömma kan man ju;) Nej, men det får vi väl hoppas att jag är. Jag vill ju trappa upp min träning mer och mer, äta bättre och så!
    Man får ha höga mål, typ stjärnorna, och så får man landa någonstans i trätopparna:)
    Kram vännen

    SvaraRadera