måndag 17 oktober 2011

Projekt på gång!

Så tog vi (jag, Lova och syster Johanna) ytterligare en runda till det kända varuhuset i Älmhult, där allt en gång började, IKEA! Jag sa ju det, jag lockas dit av flera anledningar. I kväll var det för att handla ramar. Svarta ramar i olika modeller och storlekar till min kommande tavelvägg. Jag tänkte visa er nu men kom på att det känns ganska trist, det är bättre jag visar när det hela är klart! På den tomma väggen ovanför vår soffa ska det nu "tapetseras" med bilder av vår lilla höna.

Jag lovar, det ska inte bli som med Lovas rum, då bilder aldrig kommer! Förlåt!

4 kommentarer:

  1. Nej det får jag hoppas
    att det inte blir som
    Lovas rum=)=)
    Vill så gärna se hur
    det blir när det är klart
    Du får visa mer av ert
    fina hem tycker jag=)
    Snyggt med svarta ramar
    och svart/vitt fotografi=)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Det ska bli intressant att se hur du får ordning på alla dina ramar. :)
    Imorgon åker jag till IKEA med syster och lilla Grodis. Det har nästan gått 1,5 år sen jag var där senast. Mot Malmö!

    SvaraRadera
  3. Spännande! Säger som Sandra (den Sandra som vi känner som Panda hahahaha) att jag blir riktigt sur om du glömmer visa oss detta;)
    Vi har inte ens fått se Lovas rum. Sandra har sett det irl men inte vi så vi vill gärna se det i bloggen. Vad hittar ni på i helgen? Om ni vill får ni komma hit och fira Malcolm:)på Lördag em.
    Kramkramkram Mia

    SvaraRadera
  4. Sandra och Maria (mina gamla följeslagare;)): Jag LOVAR på heder och samvete att ni ska få se tavelväggen här i bloggen:)

    Sandra: Hoppas ni får en fin dag på Ikea!

    Kram på er

    SvaraRadera