måndag 31 oktober 2011

Syndare för en kväll!



Vi hade ingen som helst tanke på denna filmen när vi åt kvällsmaten på Mc Donlads, men ibland måste man få synda!

Ikväll blev det en spontan färd in till Hässleholm och Maxi Stormarknad. Det var jag, syrran och barnen som åkte. Givetvis stannade vi till på Mc Donalds för att mätta magarna med lite fastfood. Till på köpet fick vi en barnbok, Mumintrollet, och Lovas kväll var räddad!

Det är måndag och jag har utmanat mig själv i TV-programmet "Pengarna på bordet" som går på fyran. Det gick bra men jag föll på frågan om vilken lagändring som flest personer på ett forum röstat fram som den som bör göras inom fotbollen. Jag har noll intresse för fotboll och har garanterat inte varit på det aktuella forumet (jag minns inte vad det hette)

Har ni sett programmet? Jag tycker det är måndagskvällarnas höjdpunkt!

4 kommentarer:

  1. Jag har sett det!! Går inte så mycket vettigt på månadgar tycker jag, men det är helt klart ett okej tidfördriv. jag hade faktiskt klarat den frågan, och således blivit rikare än de som åkte tror jag... hahah..
    Så Lova gillar också mumintrollen?! Mamas favorit är Lilla My. Undrar om det beror på att de båda sitter på en hög med attityd?!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också programmet men missade i går!
    Mc Donalds funkar en och annan gång/Kajsa

    SvaraRadera
  3. Alla snackar om det
    programmet men jag
    har inte sett det:(
    Får ta och göra det!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Kiqi,ja, mumintrollen är en relativt ny favorit...nu när hon tröttnat på Upsy Daisy ur Drömmarnas trädgård:)

    Sandra, se det!!!

    Kram på er alla

    SvaraRadera