onsdag 21 december 2011

Konversationer som inte leder längre än till bajs- och kiss stadiet!

Jag: Lova, kommer du ihåg vilken det var som skulle få en julklapp av dig?

Lova: Hilma!

Jag: Nej, inte Hilma men tomten! Vi skulle ju slå in dina nappar i ett paket och ge till tomten.

Lova: Nej bajs!!

Jag: Jo men det har vi ju bestämt

Lova: Inte tomten ha mina bappar!

Jag: Men du är ju stor flicka nu, du behöver inte bappisarna längre

Lova: Bajs-mamma!

Jag: Men mamma är väl inte bajs?

Lova: Jo bajs kiss och dum!

4 kommentarer:

  1. Jag ler för mig själv då Jag läser detta .. Lilla hönan! Du får fråga henne om det är okej att ge dem till mig istället, för jag hade nog behövt några nu i jul då Jag inte är hemma ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Haha mysiga lilla Lova!

    SvaraRadera
  3. Det är solklart att hon inte vill bli av med sina nappar. Vilken dum mamma som inte förstår detta;)
    // Carina

    SvaraRadera