lördag 4 februari 2012

Jag är fortfarande barnfri....

I alla fall ett par tre timmar till. Lova är med sin mormor och morfar och tittar på brottning. Kusinen Agnes brottas i Snapphanecupen! Jag har precis ringt och stämt av läget. Lova springer runt på stället och jag är inte förvånad. I kväll ska vi, om allt klaffar, åka bort till min kompis Anna och hennes familj. Det var ett par månader sen vi var där så det ska bli skoj!

Gårdagen var kanon! Jannika och jag käkade våra kex med pestoost, brie, färskost, vindruvor, paprika, kiwi, oliver. Gott som bara den! Sedan promenerade vi i iskylan ner till bion och såg En gång i Phuket! Filmen var superbra tyckte både Jannika och jag, så se den!!! Ett tips till er.

Dags att ringa Anna och fortsätta njuta av mitt lugna liv för snart är det full rulle igen med lilla hönan vid min sida. SAKNAR henne, mitt hjärta!

3 kommentarer:

  1. Skönt med lite barnfri tid. Det blir så roligt när man sen får ha dem nära sig igen.

    Jaså, En gång i Phuket var bra? Det är många som har sagt det. Jag tänker mest på vilka skådespelare det är, inga höjdare. Men, jag ska vara tyst och uttala mig efter filmen är sedd.

    Ha en fortsatt fin lördag! Hoppas ni kommer iväg till Anna.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. "En gång i Phuket" var verkligen super! Kanske dock inte så bra så att man skrattade oavbrutet i nittio minuter som kvinnan bakom oss? ;)

    SvaraRadera
  3. Jag måste se den filmen blir ofantligt nyfiken:) Meeeh jag blir mest avis på allt gott som ni smaskade på i går
    Kramkram Mia

    SvaraRadera