torsdag 26 april 2012

När verkligheten knackar på!

Nu är det mycket, riktigt mycket! Jag tar ett djupt andetag och betar av händelse efter händelse! Vad mer kan jag göra? Ja visst, jag skulle kunna lägga mig på golvet och sparka med fötterna som en barnunge. Som en slags protest mot det faktum att jag just nu blir dragen i från alla håll. Jag ska besluta mig i svåra situationer, infinna mig vid bestämda klockslag, lyssna på människor som "bara gör sitt jobb". Jag ska göra det gemene man drar sig för, jag ska svettas, bli pressad...kanske fälla en tår! Det började i kväll...

4 kommentarer:

  1. Usch, den där verkligheten är riktigt svår att hantera ibland. Jag hoppas och önskar att du kommer ur det här med solen i ansiktet och energi kvar i kroppen. Många kramar susar upp till dig över landskapet.

    SvaraRadera
  2. Tack Sandra, alltid lika peppande och stöttande i dina kommentarer:) Tusen kramar till dig

    SvaraRadera
  3. Jag finns ett telefonsamtal bort ring gärna om du vill. Kämpa på kära du en vacker dag är detta över och förbi. Kramkram i massor Mia

    SvaraRadera
  4. Vet att jag alltid kan ringa dig, tack vännen<3

    SvaraRadera