onsdag 18 april 2012

Sommarsäkert kort?





















Att H&M överraskar ibland är inget nytt! När jag kikade på deras sida i kväll hittade jag denna söta sommarklänningen med härligt retromönster och spännande skärning. Att den är korall är bara ytterligare ett plus för det brukar jag kunna bära upp med en solbränna och mitt mörka hår. På kvällen funkar den också eftersom den har en lite längre arm. Det är ju skönt och slippa frysa! Det får nog bli ett klick på den och så får vi se om den är något att "hänga i garderoben"

5 kommentarer:

  1. Jättefin! Jag gjorde en beställning häromdagen men missade den här klänningen helt. Kanske ska uppdatera lite? Eller titta in på H&M i Ystad imorgon. :)

    SvaraRadera
  2. Den var verkligen fin och somrig. Jag måste också kika på hm och se om de har något fint till våren
    // Carina

    SvaraRadera
  3. Sandra, det bästa med butiken är ju att man vet vad man får och slipper kladdet med och retunera, men det är kanon att bara kunna klicka i väg beställningen ibland:)

    Carina, ja det får du ta och göra, det kostar ju inte så mycket att förnya sig med H&M

    Kram till er

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    En superläcker klänning, får lust att shoppa!
    Behöver dock gå ner 10 kg till ;-9 Men har gått ner 15, det är en bra början :-)
    kram!!

    SvaraRadera
  5. 15 kilo redan, starkt jobbat!!! Lycka till med resten nu:) Tror i och för sig att du klär i en klänning som denna redan nu, bara 19 dagar efter förlossning, för den är ganska "förlåtande". Det var så jag tänkte nämligen;) Alla oönskade kilon man har måste in någonstans;) Kram på dig

    SvaraRadera