lördag 25 september 2010

Ordning på torpet!


Äntligen har jag fixat spärrar att sätta i köksskåpen så en viss liten person inte kan komma in i dem. Det är inte en dag för tidigt och nu satte jag Per i arbete med att skruva dit dem! När jag var på IKEA hittade jag en söt lampa med moln som jag köpte till Lovas rum. En plastig sak som tål att dras ner i golvet och har en underbar blå nyans! Lite retro är den också och det gillar jag. Så nu är det lite högre mysfaktor på hennes rum lagom till den mörka hösten som kommer.
IKEA är bra på många sätt men deras möbler ger jag inte mycket för! Vi fikade för 30 kr och det kallar jag billigt, det blir som en liten dagsutflykt när man åker dit.
I dag blir det en lugn fixarlördag och i kväll något gott att äta och en film.
Ha en härlig lördag

2 kommentarer: