torsdag 23 september 2010

Lova + dagis = Nja...

Lova gillar inte att bli lämnad på dagis, hon kom dit gald i hågen häromdagen och då blev hon puttad av en jämnårig kille så att hon slog huvudet i golvet. Sedan dess är det ledsna miner när jag lämnar henne och det känns i mammahjärtat! Vi får se om det är bättre i morgonbitti. I morgon skulle jag och Lova ha träffat min kusin Marie och hennes lilla Maja, men just nu har jag massor med jobb så att jag hinner inte. Det är också anledningen till att det just nu är lite bloggtorka även här! Tidsbrist!

Snart är det helg och då kommer ett längre inlägg att förgylla er dag;)

2 kommentarer:

  1. Åh, hoppas hon kommer över incidenten, trist när de är ledsna :( Då vill hon väl aldrig träffa min lille kille mer, han var ju så bufflig sist ni var här :( Vi får hoppas att det inte sätter för djupa spår i hennes lilla hjärta. Ha en bra helg! Kram!

    SvaraRadera
  2. Neeeejdå,ingen fara! På dagis blev hon rejält puttad och slog i huvudet...inte alls som hemma hos er sist. Det är ju barn det handlar om, inte lätt att vara där hela tiden och förhindra sånt...då skulle man inte ha annat att göra. Kan de inte ens förhindra det på dagis, utbildade pedagoger...hur ska vi då kunna? ;)
    Det jämnar nog ut sig, nästa gång är det Lova som är boven i dramat, hihi!
    Hoppas vi ses snart igen! Ha det bra, Kram

    SvaraRadera