söndag 19 september 2010

Jag häpnar....

Jag tittar på valvakan med stor spänning! Sverigedemokraterna? Jag tror jag spyr. Hur har människor tänkt? Jag kommer aldrig att förstå det. Revoltsugna ungdomar? Bittra gamlingar? Vilka är det som röstar på SD? Tragiskt! I övrigt är jag inte så förvånad över resultatet så långt.

I dag har jag klippt mig och färgat håret hos Jenna. Det blev jättebra och jag är helnöjd! Jag har varit och röstat, hälsat på mina föräldrar och städat litegrann. En ganska lugn dag egentligen.

Min lilla donna har med stor förtjusning åkt truck på sin pappas jobb. Givetvis var jag där med kameran och dokumenterade så bilder lär dyka upp....

2 kommentarer:

  1. Ja det är skrämmande!

    Jag tror tyvärr det handlar om att övriga partier varit otroligt dåliga med att ta invandringspolitiken. Deras rädsla för att bli stämplade som rasister, har nu öppnat upp de verkliga rasisterna i riksdagen. =(

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det är mycket möjligt!! Tragiskt är det i alla fall:( Du tänker väl inte emigrera nu som du sa innan;)Jag tycker du ska stanna! Kram

    SvaraRadera