lördag 25 september 2010

Lördagsmys...


Lördagskvällen blev mysig här hemma och filmen blev en Wallander! Det kunde inte ha blivit bättre. Lova tog tid på sig att somna efter middagen, men det är klart har man haft det så mysigt med mamma och pappa så vill man väl inte lägga sig och därmed missa resten av kvällen. I morgon kanske jag ska på loppis och se om jag kan fynda något av syster Johanna, hon har nämligen hyrt två bord där hon ska försöka sälja sånt som tagit onödig plats i deras garage. Eller kanske jag fyndar av någon annan, eller inte alls! Jag är trött denna helgen, ingen tvekan om det. Kanske sovmorgon och hemmaliv även i morgon är det som kan råda bot på min trötthet? Zzzzzz, är det bristen på solljus eller fattas jag någon vitamin i kroppen? Kanske borde jag göra som Per, hoppa i solariet en halvtimme? Boosta kroppen med värme och ljus. Det kanske inte är det mest hälsosamma valet dock. Nu ska jag i alla fall lägga mig. Vem vet, sömn kanske hjälper;)

2 kommentarer:

  1. Mysigt värre:) Jag är också så trött nuförtiden och tror i mitt fall att det är pga hösten som kommer. Jag reagerar alltid så här. Inte deppad men trött. Kramkramkram

    SvaraRadera
  2. Det är ju en klassiker, hösttröttheten! Jag brukar inte bli trött för att det blir höst, men jag har mina perioder;)

    SvaraRadera