tisdag 28 september 2010

Vad har ni i väskan tjejer?


I min väska finns almanacka, penna med sambons företagslogga, en napp till Lova, lipgloss från Face Stockholm, plånbok,nyklar, en påse pulver från Naturdiet, tuggummi, våtservetter, en liten väska med tamponger, värktabletter, teepåsar,Lovas alvedon supp, en femma till kundvagn, hårsnodd. En broschyr om medelemskap i IKEA family, brev till försäkringskassans inläsningscentral och plåster med barnmotiv. Nu är min fråga till er, vad har ni i väskan?
Jag frågar Kiqi (Babymama), Caroline (ljuva livet), Malin (Malansnyaliv), Josse (syrran), Janina (en kärleksresa)
Detta är en ganska personlig fråga, så jag blir inte sur om ni inte vill göra ett inlägg!!! Jag tyckte mest det var en kul grej, har sett liknande reportage i tidningar där de har frågat kändisar om innehållet i deras väska.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar