söndag 5 september 2010

Välkomna nya som gamla läsare.....

Här fortsätter min, Lovas och Pers resa genom livet! Här kommer ni kunna läsa om våra upptåg i vardagen, om vårt familjeliv och i bland om mig som enskild individ. Det är nämligen därför jag nu byter blogg och bloggpotal. Jag behöver ett nytt utrymme för tankar, idéer, värderingar och synpunkter som känns viktiga för mig. Jag vill skriva mer kring sådant som händer utanför vår lilla familj, skriva om sådant som upprör, berör, irriterar, glädjer, intresserar, förargar mig - bara mig!

Min gamla blogg handlade om mitt mammaliv med Lova, i alla fall till 80 procent.
Jag älskar att skriva om henne, visa bilder på henne och hennes galna upptåg. Jag är en stolt förälder, det kommer ni att märka. Skillnaden mellan min gamla blogg och denna är att jag här ska försöka få in lite mer av mig och lite mindre av allt annat. Att vara mamma är ju givetvis den största uppgiften jag har i mitt liv och den är svår att bortse ifrån. Jag vill inte bortse ifrån den, jag vill bara ge "gamla" Jennie lite mer plats! Livet före Lova innehöll mycket som under en tid varit mindre viktigt, men som jag nu alltså vill framhäva igen i tankar och text.

Hoppas ni gillar min nya blogg och val av bloggportal!

Det var dags för något nytt helt enkelt

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Vad spännande! Gillar mkt din nya lay out och portal!
    Lättare för mig o följa med!! ;-) (bara o klicka på följ här så kommer uppdateringar upp på min bloggportal)
    kram

    SvaraRadera