torsdag 4 november 2010

CV med fullständig meritlista


Hej!


Jag heter Lova och är superduper intresserad av jobbet som popcorn och glassmaskinist! Det skulle passa mig perfekt eftersom jag äääälskar glass! Mina främsta egenskaper är grym manipuleringsförmåga, charm som smälter de flesta hjärtan och ett sinne för försäljning till kund. Jag har nämligen lyckats sälja min mössa för en hutlös summa till min kusin Hilma. Jag är inte rädd för obekväma arbetstider, snarare tvärtom, det är på kvällarna jag är i mitt esse om man ska tro mina föräldrar. Jag har lätt för att arbeta i team så länge jag får vara i centrum. Vad som kan vara viktigt att nämna är att MINA leksaker är MINA leksaker! Jag antar utmaningar, det kan min katt intyga! Han har sylvassa klor men vad gör det mig om jag verkligen vill att vi ska leka. Det är jag som bestämmer när, hur och var vi ska leka. Ingen kan gömma sig för mig!

Jag har lätt för att kommunicera med andra. Mitt språk kanske inte är det tydligaste än, men det är något jag jobbar med.

Jag skulle bli jätteglad om jag fick träffa er på Glasskompaniet för att visa vad jag går för! Bara se till att ha tillräckligt med glass när jag kommer så att jag kan demonstrera mina färdigheter


Puss och kram Lova ( Mvh låter så stelt och tråkigt, sån är inte jag)



Meriter

Jag har varit på Mölndalhs sjukhus och där mötte jag världen, fick lära mig amma och fick vara försökskanin till min mamma när hon skulle lära sig byta blöja


Jag har varit på BVC och byggt med klossar, sparkat boll, ritat och charmat brallorna av min barnmorska


Jag kan lekplatsen in och utan - nemas problemas!


Jag sveper en burk majs på en minut


Om det blir problem är jag inte rädd att bita ifrån (bokstavligt talat)




Intyg och annat kraffs fås av min mamma på telefon 079 999 9999

Tillgång till körkort och Bobbycar



8 kommentarer:

  1. hi hi vilken DUKTIG tjej du har! Och hennes mamma är inte så tokig hon heller ;-)
    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Ja ellerhur, hon är verkligen en dröm för varje chef, hihi;) Tack för komplimangen, KRAAAAM

    SvaraRadera
  3. Haha! Hon är grym Lova!
    Måste säga att hon är duktig på Cvn. Henne ska jag anlita när jag behöver skriva mig ett :)
    Kram på er!!

    SvaraRadera
  4. Hahaham, jag döööör vad du är rolig Jennie! Påminn mig att ringa dig om jag behöver uppdatera mitt CV någon dag..

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hahah sötaste Lova hon är verkligen the best of the best och skulle lätt få jobbet. Hennes mamma är inte dålig på att skriva heller:)
    Kramkram Mia, äntligen på jobbet phuuu!

    SvaraRadera
  6. Charmigt,hon är så söt lilla Lova. Bra skrivit/Kajsa

    SvaraRadera
  7. Tack:)Ja ett och annat CV har jag ju skrivit i mina dagar, till mig och till kompisar, hihi:) Kanske var de dock inte så ärliga som Lovas;)
    KRAAAAM

    SvaraRadera
  8. Helt och fullkomligt fantastiskt!

    SvaraRadera