fredag 19 november 2010

Ostbricka för tre!

Mamma, får inte Bosse vara med och på fredagsmyset?

Shopping, en ny adventsljusstake från Cult design. Ett måste eftersom vår stake brann upp förra året som kanske några av er minns? Jag vet att jag bloggade ett inlägg angående denna lilla fadäsen;)

En enkel ostbricka utan extravaganser var vad vi slängde ihop i kväll. Lova åt med god aptit, både oliverna och vissa av ostarna. Vindruvor och "kako" var godast. "Kako" är alltså kexen! Nu har den lilla hönan somnat och vi fortsätter med film.







5 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Jag måste bara börja med att säga att jag verkligen gillar din blogg. Och hjärtar dig!!! :-)
    Vad är det då jag gillar? Jo du levererar det jag vill ha. En blandning av yta och djup och med en Jennie som lyser över det!
    Härligt med ostbricka. Här hemma blev det varma mackor. För oss. Och innan dess hembakad äppelpaj till familjen. Har oxå hunnit med några mellanmål, två lunchen och en middag till barnen, phu!
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Caroline, det var jättekul att höra! Oj du har verkligen legat i i dag hör jag;) KRAAAAM

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Caroline där uppe:) Älskar att läsa din blogg är fast:) Mums va gott med ostbricka det får vi göra här nästa helg tror jag! Lilla Lova va söt hon är

    SvaraRadera
  4. Tack Maria, va ni är snälla:) Jag blir sååå glad för alla fina kommentarer! Hade ni en bra helg, Maria? Kraaaam

    SvaraRadera
  5. Nu blev jag otroligt sugen på ost och kex! Ååååh vad gott. Mums! En puss från oss till Lova

    SvaraRadera