lördag 20 november 2010

Lördag

Hemma från jobbet sen någon timme. Resterna av gårdagens ostbricka stod och väntade på mig samt lite cider att dricka. Vi högg in direkt, det fick bli min kvällsmat! En ost som jag verkligen kan rekomendera heter Gruyére Reserve och är en smakrik hårdost. Smakar lite som prästosten men har mer smak - supergod! Även Cantadous vitlök/olivolja är en riktig höjdare på ett litet saltkex. Jaja nog snackat om ostar och kex, men grejen är den att vi äter det så sällan att det blir en aha-upplevelse varenda gång vi gör det! Vi sitter och ser Så mycket bättre på tv och jag måste säga att de är jätteduktiga. Tomas Di leva överraskar! Han är grym.

Detta var en snabb uppdatering från mig!

2 kommentarer:

  1. Hoppas jobbdagen gick bra din stackare :(

    Håller med dig om "Så Mycket Bättre". Så otroligt härligt program.

    Kram

    SvaraRadera