måndag 22 november 2010

Snälla tomten....

Lovas önskelista

Gunghäst
Dockvagn
BRIO bultbräda
Jeans från Nova Star
Silversmycke med Lova graverat
OBH Nordica minikök
Cd-spelare
BRIO race-car rosa
Kudde och filt från Donna Wilson

Bosse (kattens önskelista)

Lugn och ro i soffan
Nykokt vit fisk varje dag
Obehindrat få använda min klor mot Lova när jag känner mig trängd
Slagga i Lovas säng när hon inte är där
Era rester varje dag om det faller mig i smaken
Nytt halsband en gång i halvåret eller efter överrenskommelse

Mammas önskelista

Vattenkokare från Siemens
Förvaringsskåp i valnöt (för böcker) till sovrummet
Sängbord i valnöt till sovrummet
Nytt golv i hallen
Silverhalsband som matchar min Eva Attling ring

Pappas önskelista

Vinterkängor från Timberland eller Cat, mindre viktigt med märke
Varm jacka från HH eller Peak eller Didriksson, mindre viktigt med märke även här
Förstoring av Lova i svart/vitt
Verktyg till verkstan

5 kommentarer:

  1. Inga dåliga presenter;)Kattens är värst;)/Kajsa

    SvaraRadera
  2. Hej där!
    Oj vilka krav ni har!!! stackars er släkt ;-)
    Skämt o sido... Skönt o veta vad man vill ha. Jag brukar aldrig önska mig något, det är liksom aldrig någon som frågar. Trist. Jag vet. Nästan så att jag endel julaftnar kan tänka men fick jag ens ETT paket i år :-o Jo... lite pengar brukar jag få, men knappt ngn klapp... Fast barnen får desto mer ha ha ha
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)

    Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

    SvaraRadera
  4. Kajsa, ja ellerhur, kattens krav är inte att leka med;)

    Caroline: Det är lite ironiskt det här, hihi;) Vem skulle vilja bekosta vårt hallgolv tex? Neeeej du, jag ska nog vara glad om jag ens får en julklapp i år. Kanske min kära sambo kan tänka sig att öppna plånboken för min skull;)Barnen blir lätt bortskämda, tyvärr! En klapp kunde ha räckt till en 1 1/2 åring!!

    Kulan: Ok, jag ska kolla din blogg!!

    SvaraRadera
  5. schyssta klappar;) men Per får väl ge dig nåt? Annars får du skicka honom på kurs;)

    SvaraRadera