torsdag 25 november 2010

Vad hände?

Det var en varm och gnällig Lova som jag och Per hämtade på dagis i går. När vi kom hem och hade ätit steg febern och hon fick frossa. Med en alvedon supp kunde hon komma till ro och så småningom somna utan mat i magen. När jag vaknade i morse hade jag ett rivjärn i halsen, körtlarna var svullna på båda sidor. Dessa j-a förkylningar, de avlöser varnadra på löpande band! Jag kan bara tänka mig hur Lova känner sig i sin hals, så vi började dagen i dag med ytterligare en alvedon. Nu sitter vi här med tee och tycker synd om oss själva. Ingen har orkat äta eller duscha!

JAG HAR INTE TID ATT VARA SJUK! Jag ska tömma resten av lägenheten, kontrollera städet och lämna in nyklar samt träffa min kompis Kiqi i Göteborg, vilket jag har sett fram emot länge!!

Dagen får utvisa hur det blir med allt. Kanske kan vi åka på Lördag istället för Fredag?

Åh Kiqi, håll tummarna!!!

2 kommentarer:

  1. Jag håller, och håller, och håller!! Samtidigt som jag skickar massa krya-på-er-karma till er.. KRAM

    SvaraRadera
  2. Ååh vad tråkigt jag hoppas du mår bättre snart! Kram!

    SvaraRadera