lördag 11 december 2010

Denna veckan

Denna veckan har det hänt lite kul grejer! Julkorts-fotograferingen av Lova i går för att nämna en grej. Klippet av Lovas dockvagn som ni kan ta del av längre ned. Josse och Hilma var här på besök och Lova fick träffa sin bästis. Det har också varit lite grejande i lägenheten, sorterande! Jag har skänkt saker till mina föräldrar. Pappas kommentar var
- Tack, vi kan behöva lite saker, här är ju ingenting! (Ren ironi med tanke på att alla vi fyra barn dumpar våra saker där när de inte duger längre) I dag ska jag fortsätta öppna kartonger på Pers verkstad. Kökssakerna från lägenheten i Götet har jag inte ens börjat med, phuu! Samtidigt ska jag lämna ner tyger till sömerskan. Jag fick ett svart/vitt och ett rött/vitt från Mairo av syster Johanna. Båda ska bli gardiner! Utöver detta har jag fått glada nyheter, en kompis är gravid! Eftersom snön ligger tjock har jag varit urusel på motion hela veckan, men hoppas kunna ta igen det nästa vecka!

På jobbet har det varit lugnt, veckan har inte direkt bidraget till att jag känner mig utarbetad!

I dag blir en fullspäckad dag, i morgon har jag inga planer än så länge! Julkortsfix och trix kanske? Får inte heller glömma tvätta och stryka Lovas lucia-nattlinne eftersom på måndag morgon kl 07 ska den lilla lucian stå fin i vitt linne, rött sidenband och en tygkrona på huvudet! Undra hur länge den kronan får sitt där?

TREVLIG HELG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar