torsdag 30 december 2010

Mina rädslor!

Jag kör vidare på 30 dagarslistan och i dag ska jag "snacka rädslor". Det finns mycket som jag är ganska rädd för och litegrann saker som jag är mycket rädd för! Det är mer intressant att skriva om de stora rädslorna, ellerhur? Säkert mycket trevligare för er att läsa om också, right? På tal om rädslor läste jag nyligen om en dam i USA som helt saknade rädslor och forskarna sa att det var ett under att hon överlevt (hon var i medelåldern) Hon hade inga gränser alls, inga varningsklockor eller liknande. Hon saknade den funktionen i hjärnan! Där ser man! Jag är rädd i alla fall, som tur är! Jag kanske inte är rädd för spindlar och så. Jag är inte heller rädd för spöken eller hemska filmer. Däremot är jag förbannat rädd för att något ska hända Lova eller att jag ska bli sjuk och dö så att jag inte får vara med om hennes uppväxt! Jag är rädd för att mista familjemedlemmar och vänner överhuvudtaget. Jag är rädd att skada någon annan person alvarligt! Jag är rädd att såra dem jag tycker om. Jag är rädd att inte räcka till som mamma (vilken mamma är inte det?)

Ja, that`s it! Min stora rädslor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar