måndag 10 januari 2011

Jag har blivit ett par skor rikare!


När jag bläddrade igenom H&Ms vårkatalog som kom för ett par veckor sedan hittade jag dessa läckerbitarna. Det var kärlek vid första ögonkastet och jag bestämde mig för att beställa hem för att prova och titta närmare. Jag har aldrig gillat H&Ms skor tidigare och hade väl inga stora förhoppningar nu heller. Överrraskande nog var de faktiskt helt ok till priset (trehundra något, tror jag) och satt som en smäck! Jag behöll!! Nu har jag ett par konjaksfärgade toffel-liknande remsandaler att börja våren med! Perfekt!

6 kommentarer:

  1. Haha dom har jag oxå beställt:) Tycker de passar till allt, kjol, shorts, långklänningar som kommer så mkt till våren. Är de höga? Jag vill inte bli mkt längre än jag redan är:)

    SvaraRadera
  2. Hahahaha:) är det sant? Där ser man, samma smak kanske? I alla fall på en del saker;) Då kan vi toffla omkring tillsammans till sommaren! Jag har redan förberett Per på att det blir Gbg för hela slanten i sommar, västkusten överhuvudtaget! Vi kan väl toffla till Liseberg med barnen? Kraaaaam

    SvaraRadera
  3. Glömde ju svara på om de är höga, Maria! Ja ganska höga är de....jag som inte längre är van att gå i klack heller kanske reagerar lite väl mycket, vet inte! När får du dina då?

    SvaraRadera
  4. Jag har fått mina nu:) De ska hänga med mig ner till spaninen i två veckor och då ska vi se vad de går för:) Kramkramkram

    SvaraRadera
  5. Kiqi, ellerhur:) Inte så dyra heller:)

    Maria, va nice, då får vi se om de håller att toffla runt i;)

    SvaraRadera