fredag 4 februari 2011

Bloggtorka!

Äntligen fredag och helgen står för dörren! På schemat står städning, promenader, handla mat, åka till leklandet med Lova och eventuellt bio för mig och Per i morgon kväll! Just nu känns det onekligen som att jag har lite bloggtorka. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om! Vanligtvis flödar orden ur mig när jag sätter mig vid tangenterna, men nu är det trögt! Däremot finns det mängder med intressanta ämnen i andra bloggar att läsa om, så jag siktar in mig på det i stället! Caroline, till exempel, visar bilder från sommaren i bloggen "Det ljuva livet" www.familjensweetie.blogspot.com Therese skriver om helt vanliga oredigerade hem i sin blogg Thepas - helt vanlig vardag www.the-fuck-up.blogspot.com
Detta är bara ett par exempel, men det är ett par av mina favoriter, så jag tycker ni ska göra ett besök hos dessa skribenter! Vill ni se mina andra favoriter, så är ett tips att klicka er in på min profil där ytterligare några adresser finns!

Jag har lovat er en uppföljning på inlägget om Amelia Adamo, vilket jag har som högsta målsättning att skriva i helgen. Jag har nämligen hittat artikeln jag saknade! Jag har lovat flera personer att göra ett litet bildcollage av Lovas rum. Det är snart på gång!

Hoppas ni alla får en härlig och avkopplande helg, för det ska jag ha!

2 kommentarer:

  1. Hej=)=) Det ska bli kul att få se Lovas rum. Längtar!
    Hoppas er helg blir bra vad ni än bestämmer er för att göra=)
    Kram Sandra=)

    SvaraRadera
  2. Tack Sandra:) Jajemen snart kommer bilder...ska bara få tag i min kamera som Per snott till verkstan:( Kraaaaam

    SvaraRadera