torsdag 10 februari 2011

En linslus på förskolan!


Den 15/2 är det dags för första utvecklingssamtalet på Lovas förskola. Heter det utvecklingssamtal nuförtiden förresten? Hur som helst, vi ska dit och de ska få berätta för oss vem vår lilla buse är på förskolan! Vad hon gör bra och vad hon kanske gör mindre bra, vem vet? En sak har vi redan fått klart för oss. Lova är den som smilar störst och mest. En linslus som charmar byxorna av kamrater och fröknar. Då börjar man ju undra....vem av oss har hon fått det ifrån? Inte är det från mig och banne mig inte från Per heller. Han charmar inte folk, han är precis tvärtom skulle jag vilja säga! Märkligt! Den glada och lite "spellivink-aktiga" Lova har alltid funnits, sedan hon var bebis faktiskt! Jag kör en bildkavalkad för att påminna er om detta



8 kommentarer:

  1. Åhhh man blir alldeles lycklig och varm i hjärtat av hennes leende! Förstår att hon charmar dem alla!
    Jasså mannen din är en sådan surmört?! ;-)
    Men finaste Jennie lyckades han i alla fall charma!!
    kram!

    SvaraRadera
  2. Hahahaaa... vilka härliga bilder. Snacka om upplyftande!

    Vad spännande med utvecklingssamtal. Hos oss lär det säkert dröja, då de renoverar och bygger om nu. Hela detta året kommer barnen vistas i baracker på en skolgård. .

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åhh moster lilla fina lova :)

    SvaraRadera
  4. Ååh finaste sötnosan=)=)
    Vilket smile hon har alltså!
    Kram Sandra och lycka till den 15 februari då, berätta mer sen=)

    SvaraRadera
  5. Caroline, tack! Ja, det var ju en bedrift ändå...att lyckas få mig på fall helt utan charm;)Nej, men ok...lite charmig är han!! Han kanske var charmig som barn, vem vet?

    Kiqi, tack! Tråkigt med baracker men det leder ju till nåt bra i alla fall:)

    Johanna, tack:) Ska hälsa Lova det!

    Sandra, Tack:) Lovar att jag ska skriva mer om detta senare

    STOR KRAM TILL ER ALLA FINA

    SvaraRadera
  6. Marias fina Lova! Malcolms tilltänkta;)
    Finaste dockan i världen

    SvaraRadera
  7. Sötnos,man blir bara så glad/Kajsa

    SvaraRadera
  8. Jag ska berätta för henne, hon kommer bli så stolt:)

    SvaraRadera