tisdag 8 februari 2011

Tjenis!

En trött mamma här! Men i ärlighetens namn är jag inte trött för att jag är mamma, utan jag är nog trött av andra orsaker, exempelvis det faktum att jag lägger mig på tok för sent. Det rimmar lite illa med att stiga upp kl 06 på morgonen. Klockan 19-20 på kvällarna är jag lika pigg som en fluga utan vingar eller varför inte katt utan ben.....eller ja, nåt i den stilen! Men då är det för tidigt att lägga sig och sen är det precis som om man kommer över någon gräns där, och vips, jag är piggast i stan. Lova har duschat och hamnat i säng, men hon verkar inte ha några planer på att somna. När jag går upp till henne gråter hon efter "pappa" och när Per kommer är det bara "mamma" hon vill snacka med! Ja, hon är inte lätt att behaga, vår lilla bushöna!

2 kommentarer:

  1. Godmorning! På jobbet med en kopp kaffe på skrivbordet:) Massor att göra i dag.
    Jag ringde dig i går, såg du det
    Kramkramkram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej vännen, jag såg det men jag såg det försent:) Jag ringer dig i kväll, många kramar på dig

    SvaraRadera