lördag 19 februari 2011

Hilma 2 år

Klockan 15.30 i dag kom vi till mina föräldrar där syrrans Hilma firade sin tvåårsdag. Stämmningen var på topp. Vi blev bjudna på taco och sedan gräddtårta till kaffet. Mums!! Överallt hängde ballonger och serpentiner. Lilla Hilma blev överlycklig när hon fick sina presenter. Från oss fick hon en svart klänning med volang och paljetter, en riktig finklänning. Hoppas hon får mycket nytta av den till alla kommande kalas detta året. Dessutom, som jag skrev innan, skänkte Lova sin stora mjuka hund till Hilma.

Tänk att du redan är 2 år Hilma, mosters goa unge!! Om du bara visste hur mycket vi tycker om dig. När vi skulle åka hem och Lova vinkade på Hilma utifrån, grät Hilma och sa
- Min Lova!

Är det inte bara för gulligt?

4 kommentarer:

  1. Tänk va fort tiden går. Snart är det Williams tur att fylla två, och sedan är det Lovas. William fyller två på fredag :)

    precis som du misstänkte så har jag gjort tårtorna själv :) Det är mest för nöjes skull :) Tycker om att skapa.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ni verkar ha haft full fart och fläkt i eftermiddag:) Kul!

    SvaraRadera
  3. Söta bilder på 2 åringarna=)=)
    Vilken fin klänning Lova har.
    Är den ny?
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Janina, ja det är inte klokt!! Jag har förstått att du gillar att skapa och jag tycker du är jätteduktig. Tänk om vi skulle försöka oss på nåt liknande till Lova? Jag säger vi, eftersom jag litar med på Per i dessa avséenden än mig själv, haha;) Det är ett litet pilleri-jobb förstår jag? Gör du marsipandelarna kvällen innan eller? Tänker bara att det skulle bli stressigt och stå med sånt samma dag som kalaset?? Hoppas William fick en fin dag och många bra presenter, Kraaaaaam

    Maria, japp det kan man säga;)

    Sandra, Tack!!! Ja, den är relativt ny! Det är klänningen från BLINGO med svamapr på. Jag har aldrig använt den på henne förr bara:)

    Kraaaam

    SvaraRadera