fredag 18 februari 2011

Tävla om en bok!


Eftersom jag är en sucker för svenska deckare så har jag investerat i denna. Den ska vara ett helgprojekt framöver. Nu är det dock så att jag har två sådana här böcker på grund av en felbeställning från AdLibris. Vad göra? Jo, givetvis utlysa en tävling i min blogg så att ni får chansen att också läsa Mankell.
Texten är på engelska!
För att tävla mailar ni mig er adress på jennie.nilsson77@hotmail.com
Svårare än så var det inte, så SÄTT IGÅNG OCH TÄVLA

7 kommentarer:

  1. Jag är med,mailar dig:)
    Kramkramkram

    SvaraRadera
  2. Jag skickar min adress/Kajsa

    SvaraRadera
  3. jag behöver träna min engelska=)=)såjag
    får ta chansen i denna tävlingen=)
    min adress har du va?
    KramSandra=)

    SvaraRadera
  4. Tjejer ni är med och tävlar!!

    Jag drar en vinnare på onsdag nästa vecka!!
    På kvällen hoppas jag ha fått in ett inlägg som meddelar vinnaren här i bloggen:)

    SvaraRadera
  5. Så synd att den var på engelska
    Det fixar inte jag
    Det skulle ta hela året ut:)
    //Carina

    SvaraRadera