söndag 6 februari 2011

Inspirerad!

För 99 kronor får du en klänning som denna till ditt lilla charmtroll. Var? Hos H&M
Jag köpte två till Lova, eftersom det är en perfekt till-och-från-stranden-klänning i sommar.
Den finns även till större barn, men kostar då lite mer!!
Kvalitén? Ja det vet man aldrig med H&M, det är lite som ett lotteri...men för under 200 kr för två plagg chansar jag;)

Jag kollade som sagt Blingos nya kollektion vår/sommar, men jag är inte imponerad! Samma mönster varenda jäkla år, aldrig något som känns nytt! De byter bara färger! Kvalitén lever tyvärr inte upp till priset....så NEJ TACK!! Mitt hopp står till Me&I
Gangstar har jag bara dåliga erfarenheter från! Kläder från Name it tappar alltid i färg och är kanske lite för mesiga i min smak!
Annars har jag mina favoriter när det gäller barnkläder, Molo, Nova Star (superkvalité) och Hummel

Har ni några tips till mig? Något jag borde prova?

5 kommentarer:

  1. Åh så söta, såna måste helt klart Isabella också få! Finns de i fysiska butikerna eller bara på nätet? Kram

    SvaraRadera
  2. Fina klänningar i läckra färger/Kajsa

    SvaraRadera
  3. Snygga till en liten Lova=)=)
    Vilka färger tog du? Jag har tagit blå och lila till Elvira=)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Carolina, på nätet:)

    Sandra, jag har tagit lila och rosa till Lova, men ångrar mig att det inte blev den blå också:) Men jag ska titta hur de blir när jag tvättar dem...man vet ju inte med kvalitén:(


    Kram!

    SvaraRadera
  5. haha=)=)=)och jag ångrar att jag inte tog rosa! Det är tre klänningar vi ska köpa
    med andra ord=)
    Kram=)

    SvaraRadera