fredag 25 februari 2011

Neeeeeeej

Jag visste att jag någon gång, värre än vanligt, skulle förbanna det faktum att jag bor i hålan som gud glömde, och nu är det verkligen ett sånt tillfälle! Varför stannade jag inte kvar i Göteborg, metropolen? Där har de ju FunkyKidz, det har de inte här....inte längre! Det har funnits, men av någon anledning finns det inte mer. Så irriterande, jag tror att Lova hade älskat att dansa!

Barn som dansar är för det första det charmigaste jag vet, sedan så får de trötta ut kroppen och känna glädjen att röra sig till musik.

Närmsta ställe med FunkyKidz danslektioner är Kristianstad, en halvtimmes körning med bil härifrån. Det känns inte inspirerande när det handlar om 40 minuters lektioner för barnen.

Ska jag behöva starta upp det här själv?

7 kommentarer:

  1. Åh så roligt med min första beställning! Jag kan absolut sticka en långärmad klarröd version till en tvååring. Kostnaden för en större långärmad cardigan med samma knappar blir ungefär 250:- (det går åt dubbelt så mycket garn). Låter det ok?

    Jag skulle gärna virka till försäljning men jag är för dålig på det. Har inte virkat alls lika mycket som jag stickat och kan i princip bara göra mormorsrutor. Men jag ska lära mig. Är det tänkt.

    SvaraRadera
  2. Nej så typiskt=(=( Jag sa ju att du inte
    skulle flytta här ifrån=)
    Allvarligt kan du inte starta upp det själv?
    Är allt bra med er?
    Otroligt sköööönt med helg måste jag säga=)
    Elvira ligger i feber och förkylning=(
    Kram Sandra=)=)

    SvaraRadera
  3. Jaaaa varför flyttade du;) Jag är fortfarande arg på dig
    Kramkramkram

    SvaraRadera
  4. Therese, jag skriver svaret i din blogg:)

    Maria och Kajsa, ja nu får ni vatten på kvarnen, hör jag;) Nej, i många hänseende skulle jag inte lämnat Götet, men vi trivs ju här också som ni vet....om de hade haft FunkyKidz;)
    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  5. Nej vad trist för er! Ni få helt enkelt flytta tillbaka.. så kan Lova & Mama dansa tillsammans ;-)

    SvaraRadera
  6. Flytta tillbaka!! Gör det! =)=)

    SvaraRadera
  7. Kiqi och Sandra, ni tycker det ja? Det blir nog aningen svårt nu när Per har rotat sig med sin bilverkstad. Jag kan ju söka jobb på andra ställen, helt klart, men han skulle nog inte blir så glad;) hahahaha!!!
    Kraaaam

    SvaraRadera