lördag 12 februari 2011

Nostalgi på hög nivå


Jag söker igenom Picasa efter bilder och hittar denna! En suddig bild tagen med min mobiltelefon eftersom jag skulle skicka den till syrran som också var gravid med finaste Hilma. På bilden ser ni Lovas första body, hjälm-mössa och filt. Jag hade bara gått några veckor in i graviditeten när jag köpte detta på Villervalla för att mentalt förbereda både mig och Per på att vi skulle bli föräldrar. Jag gick ofta och kände på plaggen, plockade fram dem och förundrades över hur små de var. Jag tänkte på bebisen! Vem gömde sig där inne? När Lova kom till världen fick vi mycket nytta av filten men knappt inte av bodyn och mössan. Varför vet jag inte.
Allt finns givetvis sparat!

1 kommentar:

  1. Du säljer möjligtvis inte plaggen och filten? Jag betalar gärna 350:- för dom :)
    jonnaersson@hotmail.com

    SvaraRadera