onsdag 23 februari 2011

Rosa för hela slanten


Dramatiken fortsätter;)
Ni minns kanske att Lovas regnställ och fleecejacka från www.outnet.se kommit bort i posten och att jag beklagade mig litegrann över det här i bloggen. Nu har allt ordnat upp sig till det bättre. Jag fick säsongens Boardman regnställ i rosa för samma reapris som förra säsongens kläder samt en ny Didriksson fleecejacka i samma färg som den jag beställt från början. Rosa är väl egentligen inte försthandsvalet hos mig när det gäller Lovas kläder, men någonstans bör man vara nöjd även som kund. I dag kom varorna och i morgon ska jag hämta dem på posten!
Mycket snack för ett litet problem, eller göra en höna av en fjäder! Bloggen gör mig till en mästare, men ni kan ge er sjutton på att jag babblar om detta även med kompisarna/systrarna på telefon!
Nu är dock sagan om Lovas försvunna kläder slut, haha:)

5 kommentarer:

  1. Det blev en hel följetong det här ja;) Jag har varit med om det en gång och det var en present till Henke.
    Den kom lagom till efter hans födelsedá och jag var inte så munter
    Kramkramkram Mia

    SvaraRadera
  2. Nej det är värre! Detta är ju kläder som Lova ska använda först till hösten så det är allt annat än brådska....men det var reaklipp;) Märkeskläder till reducerade priser. Det vill man inte gå miste om;)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Jösses vilken följetong, med gott slut iaf. Frågar du mig så var det nästan det snyggaste regnställ jag sett. Hade dessutom varit lite ljusgrönt i så hade det vunnit första pris!! Men det är jag det. Cerise, rosa, ljusgrön! Kan inte motstå dessa färger. Inte dottern heller tydligen.. kan man hjärntvätta sina barn i så här ung ålder?

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Just det, du älskar dessa färgerna! Jag har förstått det när jag har kollat in dina köp i bloggen samt när du valde färger på pärlorna till ditt halsband:) Men, det är FINA färger i sig, det är bara det att jag vill inte ha för mycket rosa till Lova då står det mig upp i halsen. Jag gillar rött och mörklila mer! Jag tror det kan vara så att jag har svårt för det "puttinuttiga"..du vet vissa rosa nyanser, vollanger, disneyfigurer, hello kity osv!
    Det som de flesta kanske vill ha till sina små flickor! Jag är tvärtom där!
    Det är nåt fel på mig,hihi;)
    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  5. Jag var jätteanti Hello Kitty förut, men nu tycker faktiskt det är lite charmigt. Däremot är jag ett fan av cerise mer än ljusrosa. Cerise och ljusgrön det är mina färger det.
    Lila har jg jättesvårt för, haha.. ljuslila går bra, men inte mörk. Rött är snyggt!! Men det för inte vara ljus röd bara..

    Inget fel på dig inte. TUr att det finns variation i smaken ;-)

    Kram

    SvaraRadera