lördag 12 februari 2011

Titta vilka söta!

På styleroom hittade jag bilder på en liten flickas rum! Jag tycker de där ugglorna är för söta. De är hemmasydda och det verkar inte som om personen som syr dem syr på beställning tyvärr. Jag skulle så gärna vilja ha dem till Lova. Vimpeln är också jättefin!
Du kan se mer på www.styleroom.se under fliken barnrum

Snart kommer bilder på Lovas rum upp på bloggen för er som är nyfikna! Jag ska bara få hem min kamera som Per snott med sig till verkstan.

9 kommentarer:

  1. Jättesöta! Såna hade jag också kunnat tänka mig till Williams rum!

    Gangstar-partyt imorgon är inställt då Annika inte fått kläderna! :( bara så du vet! Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka jättefina ugglor. Vill ha=)
    Kram=)

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Ja söta ugglor och vimplar, men jag trodde bara du gillade svart,vitt och rött ;-)
    Skämt o sido, alla är vi olika och just svart är en färg jag inte alls tycker om, varken gällande inredning eller kläder. Det ser helt enkelt för trist ut. Hårt och inte alls välkomnande, tycker jag. Men svart i kombination till vitt kan funka, typ som vårt köksgolv. :-p
    Jag älskar ju färg och skulle gärna få in mer i hemmet men man har ju en andra hälft att ta hänsyn till med ;-)
    Ha en fin helg,
    kram!

    SvaraRadera
  4. Janina, neeej va tråkigt, men det blir en annan helg då eller? Ja visst är de fina, ugglorna! Jag tror att Barnvänligt ska ha något liknande om jag inte minns fel! Barnvänligt är väl det som Annika har? Kram!

    Sandra,kolla Barvänligt...men jag lovar inget! Ska själv kolla i kväll om jag hade rätt!

    Caroline, ååå jag älskar svart i inredning(golv, väggar, möbler och liksom fasta inventarier) men även vitt. Nästan ännu mer vitt;) Sedan sätter jag lite färg till(men bara lite hihi;)) och då tror jag ugglorna skulle vara fina till Lovas svart/vita väggar! Det bästa med att ha neutrala färger på väggar och golv är att du kan förnya dig sedan när du känner för det! Rött till jul, kanske och limegrönt till våren...eller citrongult och lavendel kanske?
    Ja precis, det är denna andra hälften som ställer till det lite, hihi;) Per skulle nog dö om jag satte in t.ex för mycket rosa. En färg som jag tror kunde vara fin i en svag nyans, kanske in en hall(kuddar,krukor osv). Dock inte i köket för min del! Det är såååå kul det här med inredning:) Nu har min kamera kommit hem så nu inväntar jag dagsljuset och sedan ska här fotoas i Lovas rum så att ni bloggläsare kan kika hur det ser ut! Kram, fortsatt fin helg!

    SvaraRadera
  5. Ja det stämmer att det är barnvanligt.se som hon också säljer. Japp, det blir en annan helg fram över.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Kul,längtar redan:) Kram på dig

    SvaraRadera
  7. Tavlorna på bilden är ju dom Agnes har från isa form ju, känner du inte igen dom?? =)

    Kram

    SvaraRadera
  8. Ja men jag vet jennie, det var ju därför jag skrev så. :-)
    Rosa kommer nog inte heller in i vårt kök eller vardagsrum för tias... men däremot leia och stellas rum, överfullt! :-)
    Alla väggar vi har är vita förutom fondvägg i v-rum och hall, de är mönstrade. Vit panel är min grej, tjejernas rums väggar består av vita fasade panelväggar. Och ljusgrått målat äkta trägolv, den gamla stilen mao ;-)
    Ja visst kan man förnya med inredning men saken är den att jag inte kommit så långt, har inte ens köpt klart ett första set ännu...så set nr 2 och 3 lär väl dröja några år...
    ha en fin sön kväll,
    kram!

    SvaraRadera
  9. Johanna, jo jag såg det:) De är jättefina, men du skulle göra dig av med dem va? Kram

    Caroline, vit panel är jättefint. Något jag verkligen skulle vilja ha. Usch, förstå hur irriterande det är att ha en hyreslägenhet och inte kunna göra några större saker:( SNYFT!! Har så många idéer!! Jag brinner för inredning men det som stoppar mig är Per (totalt ointresserad) och det faktum att vi har hyreslägenhet!
    Leias och Stellas rum blev mysiga och fina, men vad är det för set du menar? Menar du olika uppsättningar färger till t.ex köket, eller så? Kramar!!!

    SvaraRadera