onsdag 30 mars 2011

Jag har slagit rekord

Jag har överträffat mig själv och skrivit 77 inlägg i mars månad, vilket kan jämföras med december i förra året då jag skrev 74 inlägg här i bloggen. Det är dock ingen konst att komma upp i detta antal då jag gör flera små inlägg hellre än långa:) Jag hatar inte att skriva som ni förstår! Tack för att ni läser min blogg och gör det värt för mig att fortsätta skriva. Jag önskar bara att ni var lite duktigare på att lämna ett avtryck/en kommentar. Visa att ni finns här för det ser jag ju på statistiken att ni gör. Skriv vad NI tycker, ställ en fråga eller rätta mig när jag har fel

3 kommentarer:

  1. Du har inte ofta fel men när du har det så lovar jag att rätta dig ok?=)=)

    SvaraRadera
  2. Låter bra Sandra:)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Dåligt av folk som läser att inte lämna en simpel kommentar
    //Carina

    SvaraRadera