onsdag 2 mars 2011

Sjuklingen rapporterar!

Jag trodde i förmiddags att maginfluensan började tyna bort, men tji fick jag! I eftermiddag har jag knappt kommit ur soffan. Fy fasen va dåligt jag har mått! Per stängde en timme tidigare för att åka hem och byta av mig med Lova. Jag är fortfarande yr och har ett konstant sug i magen. Ett glas Proviva, lite ljummet vatten, en apelsin och en halv banan är vad jag fått ner i dag. I går kväll åt jag lite pasta och köttfärssås utan probelm. Därför trodde jag i morse att det hela började klinga av.

BORING!!!

En sak som dock höjer mitt humör är alla fina kommentarer som jag får av er läsare här i bloggen.

Tack!!

Ta hand om er!

4 kommentarer:

  1. Men nej vad jobbigt att tro att det går åt rätt åt håll, och så gör det inte det. FY!

    Jag bävar inför den dagen maginfluensa kommer på besök till oss. Känner lite lätt panik bara av tanken att ha en akutkräkande 2åring hemma.. Fast bättre än en 1åring iof. Nu kanske det kan vilja sig så väl att man hinner få en förvarning innan det kommer upp något..

    Krya på dig vännen, åter igen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Usch, ja en kräkande 2 åring vill man inte vara med om. Än så länge är Lova frisk som en nötkärna,men jag sitter här beredd på det värsta!
    I dag är jag mest matt, jag har kunnat äta en macka i morse och lite lax och potatis mitt på dagen:)Fick du mitt mess om boken du vann?
    Kramar tillbaka

    SvaraRadera
  3. Ja och nu har nog det värsta drabbat oss. Mama har spytt fontän-spya här på kvällen. Jag hoppas på att det är något olämpligt hon ätit. Jag ska ju ha kalas här på lördag x2. Men det verkar ju kört nu.. urk!

    Ja jag fick det =) min mobil är knas och ibland kommer tydligen inte messen fram. Jag skrev iaf att jag räknat med det från början. Lite onödigt med 2 skick! HIhi.. KRAM

    SvaraRadera
  4. Neeeeej!!! Hoppas verkligen det bara var någon olämplig mat. Lova är (peppar, peppar) fortfarande frisk!
    Ok, va bra, då kommer allt i ett paket:) Det blir som en liten present då ju;)
    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera