fredag 1 april 2011

Ett litet tips bara...

Bukett från Per på vår femårsdag! Köpt på Flora redigerad i Picasa:) När man ska släcka törsten är inte Sprite att rekomendera då det blir cirka tio gånger värre efter en stund. Tackar vet jag min favorit Pepsi Max som dessutom är sockerfri. Det håller inte i längden att dricka läsk med socker varje helg, ellerhur? Så mitt tips är Pepsi Max, den är så himla god. Ja, fast nu var det inte läsk som detta inlägg skulle handla om. Jag vill tacka alla er som lämnade grattis-kommentarer på inlägget här nedan. Det är alltså min och Pers femårsdag i dag. Fem år som inte varit helt enkla eller självklara, men det är en story i sig. Vi har tagit oss förbi det värsta, vi är nämligen ganska olika varandra som personer. Så är det! Vi har inga gemensamma intressen och vi har väldigt olika inställning i viktiga frågor. Vår kärlek bygger på något annat...kanske olikheten, jag vet inte, men att lika barn skulle leka bäst gäller inte här. I dag hade vi barnvakten ordnad och kvällen planerad, det skulle bli middag på restaurang i Kristianstad och så en bio men ett samtal satte stopp för de planerna. Tyvärr!

Fredagskvällen börjar lida mot sitt slut, det blev en hemmakväll, en kväll som alla andra fast med en underbar bukett på bordet.

4 kommentarer:

  1. Men fy vad tråkigt vännen! Förstår att du känner dig less. Hoppas verkligen ni kan ta igen det en annan dag?

    Otroligt fin bukett! Grattis igen.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja fruktansvärt tråkigt:( men men sånt är livet. Vi tar igen det en annan dag:)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Nej va trist=(=(
    men det kommer fler tillfällen
    Underbar bukett där har han verkligen lyckats
    grabben=)
    Kram och lycka till i fem år till

    SvaraRadera
  4. Tack:) Japp, det är en tjusig bukett
    Kramar

    SvaraRadera