lördag 2 april 2011

Ny vårjacka!

Jacka för alla väder med tejpade sömmar, den står mot både vatten och vind enligt tillverkaren. En perfekt jacka till vårens alla regnskurar men även till höstens blåst och vinterns kyla då man sätter en fleece under. Lager på lager ska det vara då det värmer bäst. Jag kunde inte stå mot frestelsen för denna Didriksson Thelma coat från http://www.outnet.se/ Frakten är fri just nu så jag betalade endast för jackan! Pris 1400 kronor Den är stor i storlekarna enligt ett av omdömmena så tänk på det vid en eventuell beställning. Jag tycker generellt det gäller alla Didrikssons kläder, även Lovas regnställ och fleece känns enorma i storlek 90 vilket ska motsvara 92 som är Lovas kommande storlek. Jackan finns i färgerna snow (vit), klarröd, svart, midnight (brunsvart) och arctic (turkos) Drömmen hade varit en vit men jag vågar inte, jag är ju småbarnsamma och vitt lämpar sig inte;) Svart fick det bli, det mest neutrala. Rött var jag inne på ett tag men insåg att jag skulle tröttna på den. Jag är t.ex hejdlöst trött på Lovas vagn som är röd och den har jag bara haft knappt ett år. Mycket snack kan det bli kring en jacka som ni märker:) I dag ska vi fira Agnes. Bilder och uppdatering kommer förmodligen i kväll om inget drastiskt inträffar Ha en fin lördag vänner!

6 kommentarer:

  1. Jätte-fin modell som alltid fungerar=)
    Klassisk
    Jag hade oxå valt svart.
    I dag är väl Virans hand lite bättre=)
    mindre svullen men alvedon hon får hjälper bara lite verkar det som=(
    Hon har sovit på fm. Ovanligt
    Stackars mitt hjärta
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Jag glömde skriva typ hälften=)
    Grattis oxå till ditt syskonbarn!
    Söt tjej på bilden
    Hoppas kvällen blir mysig

    SvaraRadera
  3. Janina, den var helt fantastiskt fin och jättegod! Se inlägget ovan!

    Sandra, Tack!! Å va skönt att handen är bättre. Det gör så ont när de skadar sig:(
    Kvällen blev trevig:)


    Kram på er

    SvaraRadera
  4. Skitsnygg jacka, skulle själv vilja ha en/Kajsa

    SvaraRadera